close
天天夜夜(宮野蠻王妃片頭曲)
作詞:Diane Warren/F.I.R/易家揚/April/謝宥慧 作曲:Diane Warren/F.I.R
編曲:Terence Teo 演唱:Faye+阿沁+黎安萊姆絲

(黎安萊姆絲)How do I live without you
(Faye)I want to know
(黎安萊姆絲)How do I breathe without you
(Faye)If you ever go
(黎安萊姆絲)How do I ever
(合)Ever survive How do I How do I How do I live

(阿沁)當你的淚在微笑中滑落 回憶的風 吹著我走 我卻情願停留
(Faye)當一顆心到時間的盡頭 呼吸也會痛
(合)可是我記得 你給我的夢

(Faye)每一天在你的懷裡等待
(阿沁)每一夜我感覺你的存在 走過傷害
(Faye)我回頭看
(合)是永遠都燦爛的愛

(Faye)這一次我決定勇敢去愛
(阿沁)這一次我陪你看到未來
(Faye)So how do I live
(阿沁)How do I live
(合)How do I live without you

(阿沁)當時間都遺忘我的時候 妳的一切 對我來說 緊握才能擁有
(Faye)我明白一份真愛的背後 藏著苦和優
(合)心痛的時候 更深刻感受

(Faye)每一天在你的懷裡等待
(阿沁)每一夜我感覺你的存在 走過傷害
(Faye)我回頭看
(合)是永遠都燦爛的愛

(Faye)這一次我決定勇敢去愛
(阿沁)這一次我陪你看到未來
(Faye)So how do I live
(阿沁)How do I live
(合)How do I live without you

(黎安萊姆絲)And tell me now

(Faye)每一天在你的懷裡等待
(阿沁)每一夜我感覺你的存在
(阿沁)走過傷害
(Faye)我回頭看
(合)是永遠都燦爛的愛

(Faye)這一次我決定勇敢去愛
(阿沁)這一次我陪你看到未來
(Faye)So how do I live
(阿沁)How do I live
(合)How do I live without you
(阿沁)without you
(合)是永遠都燦爛的愛

(Faye)這一次我決定勇敢去愛
(阿沁)這一次我陪你看到未來
(Faye)So how do I live
(阿沁)How do I live
(合)How do I live without you

(黎安萊姆絲)How do I live without you
      How do I breathe without you
arrow
arrow
    全站熱搜

    呆玲.玲散心事 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()